Avedøre Gruppe

Vi er spejderne der kan!

Hvad koster det?:

Det koster 250 kr. pr. kvartal at være medlem (800 kr. hvis du betaler et år frem ad gangen). Klankontigent er 550 kr. pr. år. Kontingentet dækker materialer, leje af lokaler, mærker til uniformen m.m.
Som medlem er du dækket af KFUM-Spejdernes ulykkesforsikring, når du er til spejder.

Alle vores voksne ledere er frivillige og ulønnede.

Hvornår mødes vi?:

Ulvene (8-9 år): mødes hver onsdag fra kl. 17.30 til 19.30

Juniorerne (10-11 år): mødes tirsdag fra kl. 18.00 til 20.00

Storspejdere (12-17 år): mødes tirsdag kl. 18.00 til 20.00

Klan BBB (18+): mødes månedens tredje onsdag fra kl. 19.00 til 21.00 (medmindre andet aftales)

Børneattester:

Alle børne- og ungdomsorganisationer kan desværre komme i situationer, hvor nuværende eller tidligere
medlemmer bliver anklaget for seksuelle krænkelser. Hos KFUM-Spejderne arbejder vi åbent og aktivt for
at undgå disse situationer, ved at screene vores frivillige ledere.
Således er det et krav, at alle ledere og medhjælpende medlemmer over 15 år afleverer børneattest fra Det Centrale Kriminalregister.

Fototilladelse

I forbindelse med tilmelding skriver i under på en fototilladelse. Det er billeder for gruppen, spejderne og forældre der viser hvor fedt jeres børn har haft det. I forbindelse med vores hjemmeside og reklame materiale vil vi gerne bede jer underskrive endnu en gang på en lille separat seddel, så vi er sikre på at det er ok at vi bruger billederne eksternt. Linket til sedlen er herunder og afleveres til jeres nærmeste leder.

fototilladelse